Weer een prachtige toernooidag voor het goede doel met een opbrengst van €60.150 voor Daniel Den Hoed Stichting, om trots op te zijn.
Maanden zijn we bezig geweest met de voorbereidingen voor deze dag. Het organiseren van het Daniel den Hoed golftoernooi doe je dan ook niet alleen, maar daar staat een heel team aan mensen voor klaar. Deze mensen/bedrijven willen zich graag inzetten tegen kanker en doen dit door een mooi evenement te organiseren met een loterij en veiling van uiteenlopende bedrijven.
De dag, het toernooi, de veiling/loterij en de gezelligheid
De weersverwachtingen voor de dag waren aan de slechte kant, maar tijdens het lopen van de holes is het droog gebleven en liet de zon zich vele malen van zijn goede kant zien. Met drie stops op de baan, waar er een lekker hapje en drankje genuttigd kon worden, was het een aangenaam vertoeven op de baan. Veel enthousiaste deelnemers sloegen met of zonder veel succes hun balletje over één van de achttien banen van Golfcenter Rhoon. De sfeer was luchtig, enthousiast en gezellig.
Rond vijf uur kwamen de eerste deelnemers van de baan op het terras binnen om hier hun prestaties van de dag te vergelijken onder het genot van een drankje bij de vuurkorf. Wat een frisse avond buiten leek te worden werd een gezellige verzameling van mensen die zich lieten meevoeren op de klanken die DJ Rob V featuring The House of Drums hun voorschotelde. Nog voordat er aan het buffet kon worden begonnen zijn eerst de dagwinnaars bekend gemaakt.
Na het eten verscheen de mysterie guest; Lou Prince om de boel nog wat extra los te maken met zijn geweldige stem.
Peter Regoord (Expo Select) heeft weer op vloeiende wijze de dag aan elkaar gesproken en kreeg tijdens de veiling bijval van Jack Kerklaan, die het onderste uit de kan wist te halen.
Ook fotograaf Awé Krijger was dit jaar weer aanwezig om het evenement vast te leggen met zijn camera en alle deelnemers met de bekende 'Rode hoed' op de foto te zetten.
In het AD, De Ondernemer
Deze geweldige dag in de strijd tegen kanker is niet geheel onopgemerkt gebleven. Donderdag 27 september stond er een mooi artikel in het AD, De Ondernemer.
De bijdrage van Goos Reclamemakers
Wij zijn al sinds het eerste evenement (2013) zeer betrokken geweest bij dit evenement. De juiste mensen aan elkaar koppelen om dit evenement op te zetten is iets waar Marcel Goos goed in is.
Al onze activiteiten op een rijtje:
• Promotie voor het evenement, on- en offline
• Banners social media, voor alle deelnemende bedrijven
• Het ontwerp en productie van het beeldje als aandenken aan het evenement
• Rollbanners en pop-upframe voor tijdens het evenement
• Cheques direct geprint op forex
• Filmploeg die de dag gefilmd hebben en de aftermovie montage verzorgden
• Inschrijfformulieren en genummerde loten voor de loterij